شناسهٔ خبر: 98389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران انتخاب شدند

اعلام نتایج نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران انتخاب شدند نهمین دوره انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در روز چهارشنبه ۷ مهر ماه برگزار و نتایج آن اعلام گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ، سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی در روز چهارشنبه مورخ ۷ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۴۹۲۰ نفر و مشارکت بیش از ۴۰ درصد اعضاء برگزار گردید و نتایج آرا به شرح ذیل اعلام میگردد.

در رشته عمران : حمید سفیدگر بانی  با ۴۸۶۰ رای – مبین افضلی راد با ۴۵۲۱ رای – نیما احتشامی با ۳۷۲۱ رای – حسین سلطانی لرگانی با ۳۲۵۴ رای – فرهاد فرزاد با ۳۰۷۷ رای – فرشاد گوران اوریمی با ۳۰۵۰ رای به عنوان اعضای اصلی گروه عمران و ابراهیم قریشی طیبی با ۳۰۲۲ رای به عنوان عضو علی البدل گروه عمران حائز بیشترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه نقشه برداری : محسن اکبرزاده با ۵۵۴۴ رای به عنوان عضو اصلی و ولی قاسمی نژاد زواردهی با ۲۹۶۵ رای با عنوان عضو علی البدل گروه نقشه برداری انتخاب شده اند .

در گروه معماری : آزاده محمودی رودپشت با ۵۹۲۲ رای – فاطمه ابراهیم زاده نوایی با ۵۱۱۵ رای و فرهاد خدادی کوچکسرایی با ۳۱۱۴ رای به عنوان اعضای اصلی و امین جعفری با ۳۰۵۶ رای با عنوان علی البدل گروه معماری حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه شهرسازی : سید محمود میثاقی با ۷۵۱۸ رای به عنوان عضو اصلی و حسن حاجی زاده با ۲۵۸۹ رای به عنوان عضو علی البدل گروه شهرسازی دارای بیشترین رای از مجموع آرای ماخوذه شده اند.

در گروه مکانیک : یاسر رستمیان با ۵۴۱۰ رای به عنوان عضو اصلی و مونا مسگران کریمی با ۵۲۶۳ رای به عنوان عضو علی البدل گروه مکانیک انتخاب شدند .

در گروه برق : مهرداد اسمعیلی با ۴۷۷۳ رای و عهد یزدی نژاد با ۴۴۶۹ رای به عنوان اعضای اصلی و علی اکبر مجد با ۲۰۲۵ رای با عنوان عضو علی البدل گروه برق حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه ترافیک : یاسر ابراهیمیان قاجاری با ۴۲۰۲ رای به عنوان عضو اصلی گروه ترافیک انتخاب شده ، و موفق شدند به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران راه پیدا کنند .

اعضای منتخب پس از دریافت حکم خود از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدت ۳ سال هدایت سازمان نظام مهندسی استان را در مازندران بر عهده می گیرند . شایان ذکر است وفق ماده ۷۰ آئین نامه مذکور مدت قبول شکایات مربوط به انتخابات تا ۵ روز بعد از اخذ رای می باشد و نتیجه قطعی پس از انجام رسیدگی به شکایات توسط هیات اجرایی و دستگاه نظارت استان و تائید آن توسط دستگاه نظارت انتخابات کشور و صدور اعتبار نامه اعضاء اصلی و علی البدل هیات مدیره سازمان استان خواهد بود.

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ضمن تشکر از حضور اعضای سازمان دراین انتخابات اذعان داشت : امیدوارم از ظرفیت جامعه مهندسین در راستای پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان در شهرهای استان به خوبی استفاده شود .