شناسهٔ خبر: 98450 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در سفر به عراق انجام شد:

ديدار سرپرست سازمان هواپيمایی کشوری با سفیر ایران در عراق و سرکنسول ایران در نجف

سیاوش امیرمکری سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری در سفر به عراق در دیدارهای جداگانه با سفیر و سر کنسول ایران در عراق و سر کنسول ایران در نجف دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، در دیدار با مسجدی سفیر و سر کنسول ایران در عراق به وضعیت پروازها، چگونگی افزایش پروازهای شرکت های هواپیمایی به عراق اشاره و از رایزنی های صورت گرفته در خصوص حذف روادید سفر و رویالیتی ابراز خرسندی کرد.

همچنین امیرمکری از نقش ارزنده سفیر ایران در رفع مشکل پیش آمده برای مسافرانی که فاقد ویزای سفر توسط شرکت هواپیمایی العراقیه منتقل شده بودند، تقدیر و دنبال کردن محورهای مورد اشاره را از جمله راهکارهای افزایش پروازها برشمرد.

براساس این گزارش در دیدار سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با حجت الاسلام کاظمی مازندرانی سر کنسول ایران در نجف، مسائل فرودگاهی و همکاری های فی ما بین فرودگاه نجف و فرودگاه های ایران به عنوان مقصد زائران و گردشگران عراقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه سر کنسول ایران در نجف نیز بر استفاده از فرصت ایجاد شده در دوره مدیریت جدید فرودگاه نجف برای خدمات مطلوب به پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی تاکید کرد که این امر مورد توجه و استقبال سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، امیر مکری در پایان به سبب حمایت و پشتیبانی سر کنسول ایران از نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری و گروه بازرسی راه و شهرسازی مستقر در فرودگاه نجف که برای تسهیل پروازها و رسیدگی به شکایات احتمالی زوار اربعین در فرودگاه مشغول خدمتگزاری هستند، تقدیر کرد.