شناسهٔ خبر: 98511 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس منابع انسانی راهداری لرستان خبر داد:

برگزاری ۵ دوره آموزشی رانندگان حرفه‌ای و حمل مواد خطرناک

عکس خبر برگزاری 5 دوره آموزشی رانندگان لرستان.jpg در سال جاری پنج دوره آموزشی بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای و حمل مواد خطرناک در استان لرستان برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مصطفی میردریکوند گفت: در شش ماهه نخست امسال با همکاری معاونت حمل و نقل، پنج دوره آموزشی بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای و حمل مواد خطرناک در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود و رومشکان برگزار شده است که درمجموع ۹۲۵ نفر در قالب این دوره‌ها آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: پیگیری امور رفاهی کارکنان نظیر تسهیلات بانکی، بیمه تکمیلی، ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیری از کرونا، ساماندهی نیروی انسانی با توجه به وضعیت کرونا و دستورالعمل‌های ستاد استانی پیشگیری از کرونا، انجام تمهیدات لازم به منظور کاهش و صرف‌جویی در مصرف برق از جمله اقدامات شاخص در این مدت به شمار می رود.

رئیس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از دیگر اقدامات انجام‌شده در شش ماهه امسال می‌توان به بارگذاری و به‌روزرسانی مستمر اطلاعات کارکنان در سامانه پاکنا، انجام فرآیند تغییر پست‌های سازمانی همکاران در سامانه‌های پاکنا و تسما، پیگیری فرآیند بازنشستگی سه نفر از همکاران، به‌روزرسانی احکام پرسنلی و اعمال افزایش ضریب ارتقاء طبقه شغلی و افزایش حقوق و تطبیق مدارک تحصیلی اشاره کرد.

وی گفت: همچنین در این مدت نسبت به برقراری بازدیدهای دوره‌ای از ساختمان‌ها، تاسیسات و انبارهای سطح استان و پیگیری تعمیر و تجهیز آنها اقدام شده است.