شناسهٔ خبر: 98542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب مقام نخست تولید و انتشار خبر توسط اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان 

عباسعلی سلیمانی.JPG رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از کسب عنوان نخست تولید و انتشار اخبار توسط روابط عمومی این اداره کل در سه ماهه دوم سال جاری در بین کلیه روابط عمومی های راه و شهرسازی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عباسعلی سلیمانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از کسب عنوان نخست تولید و انتشار اخبار توسط روابط عمومی این اداره کل در سه ماهه دوم سال جاری در بین کلیه روابط عمومی های راه و شهرسازی کشور خبر داد.

وی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی اصحاب رسانه و  همکاران خبرگزاری وزارت راه و شهرسازی افزود: احترام به افکار عمومی، انعکاس تصمیم‌ها و اطلاع رسانی از خدمات دستگاه متبوع و صیانت از جایگاه اداره از وظایف روابط عمومی‌ها است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: روابط عمومی كارآمد عاملی برای ارتباط، معرفی دستاوردها و پيشرفت سازمان ها است و ظرفيت موثری در راهبری افكار عمومی و اطلاع رسانی هدفمند است.

سلیمانی بیان کرد: خوشبختانه روابط عمومی این اداره کل در سالجاری با افزایش تعامل رسانه ای توانسته بیش از گذشته در جهت اهداف سازمان حرکت و به ارتقای جایگاه اداره کل در بین افکار عمومی اقدام کند.