شناسهٔ خبر: 98588 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مطرح کرد :

جزييات ساخت جاده گراش - چك

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان جزییاتی از آخرین اقدامات صورت گرفته در محور گراش- چک چک - در قالب طرح احداث و توسعه راههای فرعی تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)؛  شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستان جزئياتى از آخرين اقدامات صورت گرفته از پروژه محور گراش - چك چك را تشريح نمود :

شبانى اظهار داشت : احداث محور گراش- چک چک در قالب طرح احداث و توسعه راههای فرعی، با طول مصوب ۱۷ کیلومتری در دست انجام می باشد که تا کنون ۶/۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۳ کیلومتر آن در دست اجراست.

وى افزود : با توجه به لزوم تسریع در اجرای عملیات، ۴ کیلومتر دیگر از مسیر مذکور، در دست فراخوان مناقصه جهت انتخاب پیمانکار ذیصلاح می باشد.

شبانى تاكيد كرد : با توجه به اهمیت مسیر گراش- چک‌چک- سه راهی ارد، در بعد فرامنطقه ای و  تاثیر قابل توجه آن در کاهش طول مسیر و ارتقای ایمنی تردد میان شهرستان های جنوبی استان فارس و لزوم اجرای کامل آن، به طول ۳۵ کیلومتر، که فراتر از طول مصوب استانی می باشد؛ الحاق آن به طرح تبدیل محور فرعی لار- لامرد به راه اصلی، در دستور کار قرار گرفت.

مديركل راه و شهرسازى لارستان خاطر نشان كرد : ضمن انجام مطالعات توجیهی و اخذ استعلامات مورد نیاز از مراجع ذیربط، مستندات مذکور، جهت طرح و تصویب در کمیسیون ماده ۲۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به وزارت راه و شهرسازی ارسال و از طریق مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مکاتبات لازم با معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این باره صورت پذیرفته است.