شناسهٔ خبر: 98656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی معاون وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

بیمارستان تکاب علی نبیان؛ معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی با ارسال لوح سپاس از خدمات ارزنده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قدرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربیجان غربی)، علی نبیان؛ معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی با ارسال لوح سپاس از خدمات ارزنده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قدرانی کرد.

در متن این لوح آمده است: افتتاح پروژه‌های عمرانی به ویژه بهداشتی و درمانی در شرایطی که امروز جامعه درگیر ویروس کرونا می‌باشد، امکان ارائه خدمات بهینه به مردم را فراهم کرده است. از اهتمام مدیرکل و همکاران اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان‌غربی در اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از بیمارستان ٩٠ تختخوابی شهرستان تکاب قدرانی می‌شود.

 بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب ۹ هزار و ۳۳۷ مترمربع زیربنا دارد و شامل بخش‌های بستری، جراحی، اورژانس، تصویربرداری، مراقبت‌های ویژه، آزمایشگاه و درمانگاه است.این بیمارستان توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی- عمومی احداث و  بهمن ۱۳۹۹ به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تحویل شده و برای تکمیل و بهره برداری از آن ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.