شناسهٔ خبر: 98673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان:

مسیرهای مسدود در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از بازگشایی سه محور سیلابی ریمدان، بریس _ نگور و آسفالت سماچ به سندها توسط راهداران این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از بازگشایی سه محور سیلابی ریمدان و بریس _ نگور و همچنین   آسفالت سماچ به سندها توسط راهداران این اداره کل خبر داد.
وی گفت: در حال حاضر برآورد خشارت های ناشی از این طوفان بر محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در حال انجام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در طوفان بی نظیر حاره ای در مناطق جنوبی استان ۲۱۰نفر از نیروهای راهداری این اداره کل با ۱۰۳ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری به صورت شبانه روزی در محورهای مستقر و به خدمات رسانی پرداختند.
قادری خاطر نشان کرد: هم استانی های گرامی اگر قصد تردد در جاده های جنوب استان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های با سامانه ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
گفتنی است بیش‌از ۱۲ هزار کیلومتر از راههای سیستان و بلوچستان تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان( ایرانشهر) قرار دارد.