شناسهٔ خبر: 98683 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درحاشیه بازدید امام جمعه جیرفت از بزرگراه جیرفت-سه راهی بم عنوان شد:

۳۷ کیلومتراز بزرگراه جیرفت– سه راهی بم به بهره برداری رسید/ ۱۰ کیلومتر باقی مانده دردست اقدام است

جنوب کرمان بازدید امام جمعه جیرفت امام جمعه جیرفت به همراه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از روند اجرایی ساخت ۱۰ کیلومتر باقی مانده از بزرگراه جیرفت - سه راهی بم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان) محمد ساردویی مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان درحاشیه این بازدید بیان کرد:طول کلی این بزرگراه کوهستانی ۴۸ کیلومترمی باشد که تاکنون۳۷کیلومتراز این بزرگراه به بهره برداری رسیده و۱۰کیلومتر از آن نیز در دست اقدام می باشد و طی چندروزگذشته در این مسیرکوهستانی،در دو ترانشه  انفجارانجام شد.

وی در تشریح باقی مانده این بزرگراه اظهار داشت : یک کیلومتر از این محور درمحدوده تونل اسفند درحال مطالعه بوده و از ۱۰کیلومتر دردست اقدام ، ۵/۴ کیلومترآن در مرحله قیر پاشی و یک کیلومتر آن نیزابنیه فنی تکمیل شده ودرمرحله اجرای بیس می باشد و مابقی مسیر نیز عملیات خاکبرداری و ساخت ابنیه آن در دست اقدام است.

وی درخصوص اقدامات انجام شده برای ساخت باقی مانده این بزرگراه، گفت: پل فروردین دراین محور به طول ۶۶متر با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد دارای اهمیت زیادی است که در حال انجام است.

امام جمعه جیرفت ضمن تشکر از عملکرد اداره کل راه و شهر سازی  جنوب کرمان  درخصوص اهمیت این بزرگراه افزود: این بزرگراه موجبات توسعه جنوب کرمان را فراهم خواهد کرد و امید واریم با اتمام باقی مانده مسیر دسترسی مردم برای انجام امورات و حمل ونقل به آسانی امکان پذیر شود.