شناسهٔ خبر: 98733 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی:

هدف اداره کل تحویل هرچه سریع‌تر پروژه های طرح اقدام ملی مسکن است

بازدید سرزده مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از طرح اقدام ملی مسکن بجنورد در یک جمعه کاری/ هدف اداره کل تحویل هرچه سریع‌تر پروژه های طرح اقدام ملی مسکن است مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالیبه منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه طرح اقدام ملی مسکن (پروژه برکت بجنورد) به صورت سرزده از این پروژه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه علی رغم آنکه بازدیدی روز جمعه و به صورت سرزده داشتیم، اما مشاهده شد که پروژه طرح اقدام ملی برکت بجنورد فعال و روند پیشرفت آن‌ها امیدوار کننده است.

وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به قول هایی که در خصوص این پروژه به مردم شریف استان داده ایم، خوشبختانه روند اجرای پروژه به خوبی در حال انجام است و بازدیدها به صورت هفته ای انجام خواهد شد تا میزان تحقق وعده های سازندگان مورد ارزیابی قرار گرفته و اگر مشکلی داشته باشند برای رفع این مشکلات تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

مهندس قاسمی به جزئیات این پروژه پرداخت و افزود : در حال حاضر از مجموع ۶۴ بلوک موجود در این پروژه، ۸ بلوک سقف چهارم در حال اجراست و همچنین ۳۰ بلوک نیز فنداسیون آن انجام شده است.

وی در ادامه اظهار داشت : با توجه به فصل کاری تاکنون مشکلی در تامین سیمان و میلگرد نداریم و میلگرد و سیمان مورد نظر تامین گردیده است و می بایست قالب های تونلی و همچنین لارج پنل جهت تسریع در فرآیند کار به پروژه اضافه شود و همچنین اجرای فنداسیون جهت انجام بتن ریزی و همچنین آرماتور بندی در پروژه در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در پایان از زمین های راه و شهرسازی به منظور شروع پروژه های جدید تولید مسکن بازدید کرد.