شناسهٔ خبر: 98818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

عطاء اله اکبری.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه دست‌اندرکاران عرصه نظم و امنیت استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت به ویژه فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: هفته ناجا فرصتی برای تقدير از تلاش شبانه روزی عزيزانی است كه برای امنيت پايدار، سربلندی، ايجاد نظم و صيانت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی با ايثار، فداكاری، رشادت و مجاهدت از خودگذشتگی داشته و خالصانه و مجاهدگونه آرامش  و آسايش خاطر را برای مردم فراهم می نمايند.
نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی دریغ و بی وقفه و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی می نمایم.