شناسهٔ خبر: 98872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

تامین زمین برای ساخت ۲۴ هزار واحد مسکونی در خوزستان

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: برای طرح تولید جهش مسکن در خوزستان زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۴ هزار واحد در سطح ۳۲۰ هکتار تامین شده است اما این میزان زمین کافی نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خوزستان، رضا رضایی در نشست شورای مسکن خوزستان با اشاره به لزوم تامین زمین در راستای طرح جهش تولید و تامین مسکن در خوزستان اظهار کرد: قانون طرح جهش تولید مسکن توسط رئیس جمهور به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و در این زمینه اقدامات آغاز شده است.

وی افزود: ضروری است دستگاه‌های اجرایی، ادارات، شرکت‌ها و موسسات دولتی همکاری لازم را در این طرح داشته باشند تا با همکاری همه بخش‌های استان خوزستان، شرایط بهتری در تولید مسکن داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر برای طرح تولید جهش مسکن در خوزستان زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۴ هزار واحد در سطح ۳۲۰ هکتار تامین شده است اما این میزان زمین کافی نیست و باید دستگاه‌های اجرایی همراهی لازم را داشته باشند تا زمین بیشتری برای ساخت مسکن در خوزستان تامین شود.

وی بیان کرد: برای ساخت مسکن در خوزستان زمین مورد نیاز نه تنها باید برای امسال تامین شود بلکه باید برای سال‌های بعد نیز تامین شود تا بتوانیم برنامه دولت برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان را اجرایی کنیم.