شناسهٔ خبر: 98886 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

گزارش پیشرفت بانک زمین در اختیار شورای عالی مسکن قرار می‌گیرد

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه تکمیل و توسعه بانک زمین اولین بند از ۱۰ فرمان ابلاغی وزیر راه و شهرسازی به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه است، گفت: تا امروز به‌روز رسانی اطلاعات زمین‌های سازمان در بانک زمین انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترکی که با نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری در خصوص پیگیری تکمیل و توسعه اطلاعات بانک زمین در محل سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه تکمیل و توسعه بانک زمین، نخستین بندر از ۱۰ فرمان ابلاغی وزیر راه و شهرسازی است و تا به امروز اطلاعات زمین‌های سازمان ملی زمین و مسکن در بانک زمین بارگذاری شده است، توضیح داد: گام بعدی ما بارگزاری اطلاعات این دو شرکت زیر مجموعه وزارت راه و پس از آن اطلاعات اراضی سایر دستگاه‌ها روی سامانه بانک زمین است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای تکمیل اطلاعات بانک زمین ۳ ماه فرصت است، افزود: باید کار را به سرعت پیش برد و نباید اجازه دهیم مشکلات فنی احتمالی سرعت انجام کار را پایین بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه همکاری مناسبی میان کارشناسان بانک زمین و فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری وجود دارد، ادامه داد: به زودی گزارش مفصلی از پیشرفت کار بانک زمین را در اختیار شورای عالی مسکن قرار خواهیم داد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است نشست هماهنگی تکمیل و توسعه اطلاعات بانک زمین صبح امروز با حضور سرپرست شرکت بازآفرینی شهری و مدیران شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.