شناسهٔ خبر: 98889 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

نشست هم‌اندیشی وزیر راه و شهرسازی با انجمن‌ها و تشکل‌های حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را به حافظان امنیت کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را به وی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای یادآوری تلاش‌های صادقانه، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های حافظان امنیت کشور است. کارکنان نیروی انتظامی با حضور موثر در شقوق مختلف حمل‌و‌نقل از جمله در فرودگاه‌ها، راه‌آهن، جاده‌ها. بنادر و حفاظت از اراضی در حوزه راه و شهرسازی مقتدرانه برای امنیت کشور تلاش روزافزون دارند.

حضور نیروی انتظامی، همواره پیام‌آور آرامش و آسایش بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند. اینجانب ضمن تبریک ایام بزرگداشت نیروی انتظامی و با ادای احترام به روح مطهر شهدای گرانقدر و ایثارگران آن نیروی پر افتخار، از خدای متعال توفیقات روزافزون نیروی انتظامی را مسئلت دارم.