شناسهٔ خبر: 98931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دردیدار مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام وفرمانده انتظامی استان مطرح شد

تأکیدبرهمکاری بیش از پیش نیروی انتظامی استان با اداره کل راه و شهرسازی در زمینه جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی

دیدار مدیرکل راه ایلام با فرمانده انتظامی استان (1).JPG به مناسبت هفته نیروی انتظامی عبدالله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام به همراه معاونین حوزه های مختلف این اداره کل با دلاور القاصی مهرفرمانده انتظامی استان دیدار وگفتگوکردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام) ، در این دیدار طرفین بر ضرورت استمرار همکاری در جهت جلوگیری اززمین خواری، رفع تصرف اراضی ملی ودولتی و بازگشت بیت المال تأکیدکردند.

بهادری ضمن تبریك هفته نیروی انتظامی بر دلیر مردان حافظ نظم وامنیت جامعه، زحمات و تلاش و همكاری پرسنل نیروی انتظامی استان دربحث حفاظت ازاراضی ملی ودولتی را شایسته تقدیر دانست وافزود: درسنوات گذشته افرادکم بضاعت جهت سکونت با مصالح ساختمانی ابتدایی اقدام به تصرف اراضی ملی ودولتی می نمودندکه مسئله با همکاری دستگاه های حمایتی قابل پی گیری و رفع بود اما هم اکنون با اشخاص سازماندهی شده و با برنامه که هدف آنها تصرف زمینهای مرغوب ملی و دولتی با متراژهای بالا می باشد مواجه هستیم که این مهم می طلبد بیش از پیش همکاری بین یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی با نیروی انتظامی و البته با حمایت دستگاه قضا افزایش یابد.

القاصی مهر نیز با قدردانی از زحمات راه و شهرسازی استان درجهت جلوگیری از تضعیع بیت المال خاطرنشان کرد: جلوگیری ازتصرف اراضی ملی هر چند به صور مستقیم حفاظت از بیت المال است درابعاد دیگر جلوگیری ازحاشیه نشینی و ساخت و سازهای مغایر با اصول مهندسی است که در آینده معضلات بسیاری به لحاظ ایمنی حوادث غیرمترقبه، امنیتی و اجتماعی و ... به دنبال خواهد داشت.