شناسهٔ خبر: 98937 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی انجام شد:

برگزاری جلسه پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان/ نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه آزادراهی لامرد- پارسیان

برگزاری پنجمین کارگروه واگذاری پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه آزادراهی لامرد- پارسیان و بررسی پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان در ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به‌منظور پایش آخرین وضعیت طرح راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان جلسه‌ای به‌صورت مجازی و به ریاست امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و با حضور مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی آخرین اقدامات، مقرر شد سازوکار انتقال تکنولوژی و مستندسازی تخصصی اسناد مربوط و نحوه تحقیق و توسعه آن که می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌ها در مراحل آتی پروژه شود، به شکل منسجم طراحی و در جلسه آتی ارایه شود.

همچنین به منظور برنامه ریزی جهت شروع عملیات اجرایی آزادراه لامرد-پارسیان جلسه‌ای به ریاست امیر محمود غفاری با حضور موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی، جعفری مدیرعامل شرکت ایمیدرو  و خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برگزار شد.

در این نشست و پس از بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته مقرر شد، پس از تاسیس شرکت پروژه ونهایی شدن قرارداد، اقدامات لازم جهت برنامه ریزی  شروع عملیات اجرایی پروژه با حضور ریاست جمهور با فوریت انجام شود.