شناسهٔ خبر: 98941 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی:

سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی راه اندازی می شود

مراسم بزرگداشت روز جهانی  ارتباطات و روابط عمومی با حضور وزیر راه و شهرسازی1 رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی گفت: به منظور ارتباط هوشمند و موثر شهروندان در سراسر کشور با مدیران و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سامانه ای با قابلیت نصب بر روی دستگاه های تلفن های همراه امکان دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادها فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید قاسم بی نیاز اظهار داشت: سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی تحت وب و برنامه موبایلی قابل نصب است که قابلیت دریافت نظرها و پیشنهادها و مشکلات در دسته بندی های زیرمجموعه های این وزارتخانه و ارائه توضیحات کاربر با ثبت کد رهگیری فراهم  است.

وی افزود: کاربران با دریافت کد رهگیری می توانند روند گردش کار و دریافت کننده نهایی پیام ارسالی را مشاهده کنند. همچنین درخواست های قبلی کاربران نیز در این سامانه ذخیره و قابل رجوع خواهد بود.

بی نیاز توضیح داد: این سامانه که مراحل نهایی خود را برای اجرای آزمایشی طی می کند قابلیت دریافت پوشه های مربوط به اسناد  و مدارک پیوست در قالب های متنوع از جمله متن و تصویر را خواهد داشت.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: کاربران می توانند نرم افزار سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی را بر روی دستگاه های  تلفن همراه خود نصب کنند و یا به وب این سامانه مراجعه و موارد مورد نظر خود را ثبت کنند.

وی تأکید کرد: به زودی با نهایی شدن مراحل طراحی و اجرای آزمایشی، آدرس این سامانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.