شناسهٔ خبر: 98973 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته نیروی انتظامی انجام شد:

ديدار سرپرست سازمان هواپيمايی کشوری و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها با فرمانده پليس فرودگاه‌های کشور

سیاوش امیرمکری سرپرست سازمان هواپيمايی کشوری و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايیي ايران به‌همراه تنی چند از مديران سازمان و شرکت، همزمان با هفته نيروی انتظامیي با سرهنگ عقيليی، فرمانده پليس فرودگاه‌های کشور ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سياوش اميرمکری در اين ديدار ضمن تقدير از زحمات پليس فرودگاه‌ها، اين هفته را به همه سبزپوشان غيور کشور تبريک گفت.

 مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها ضمن اشاره به اينکه بخش اصلي فعاليت‌ها در صنعت هوانوردی ارايه خدمات‌ به مسافران است، اضافه کرد: تامين ايمنی پرواز و امنيت مسافرين از اهداف صنعت هوايی بوده که بخش مهم امنيت بر عهده ارگان‌های نظامی، انتظامی و امنيتی است که اين مجموعه‌ها در کنار هم توانسته‌اند به خوبی به وظايف خود عمل کنند و اهداف صنعت هوانوردی را در امر تامين امنيت سفرهای هوايی محقق کنند.

اين مقام مسئول به نقش تاثيرگذار پليس در پروازهای اربعين اشاره و انجام عمليات زايران اربعين حسينی از ۱۵ فرودگاه کشور را شايسته تقدير از دست اندرکاران عنوان کرد و افزود: اين افتخاری بزرگ برای صنعت هوانوردی محسوب می‌شود؛ چراکه در يک بازه زمانی کوتاه، فرودگاه‌ها به‌خوبی از پس حل مشکلات مربوط به بخش خود برآمدند.

اميرمکری در ادامه خواستار اهتمام بيشتر به تنظيم نظام‌نامه‌های امنيتي و انتظامی فرودگاهي شد تا بدين‌وسيله وظايف هر بخش مشخص شود و نظم بهتری را در شرايط بحراني شاهد باشيم.

ضرورت توجه به مبحث آموزش افتتاح فاز اول مرکز هوشمند فرودگاه امام خميني (ره)

فرمانده پليس فرودگاه‌های کشور نيز در ادامه، ضمن تقدير و تشکر از تعامل خوب مجموعه شرکت با پليس فرودگاه‌ها، از مديريت مناسب شرکت و روند روبه رشد آن قدردانی کرد.

سرهنگ محسن عقيلي ضمن تاکيد بر اينکه در هر درجه‌ای از رشد و توسعه، فرصت برای ارتقای کيفيت هست، افزود: با تمرکز بر بخش آموزش می‌توانيم مسائل پيش رو را بهتر حل کنيم.

وي با اشاره به برپايي نمايشگاه پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی تصريح کرد: آموزش به مسافران کمک می‌کند تا پرواز سالم و ايمنی را تجربه کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران؛ سرهنگ عقيلی در پايان با توجه به افتتاح فاز اول مرکز هوشمند فرودگاه امام خميني (ره) نيز گفت: نصب سامانه کنترل ناوگان گشتي پليس، نصب دوربين پلاک‌خوان و... از دستاوردهاي افتتاح اين مرکز محسوب می‌شوند.