شناسهٔ خبر: 99023 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در اولین روز سفر به استان فارس؛

وزیر راه و شهرسازی با کشتی گیران قهرمان تیم ملی فرنگی در شیراز دیدار کرد+عکس

دیدار وزیر وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به استان فارس شب گذشته با دو کشتی گیر فرنگی کار کشورمان که توانستند در مسابقات جهانی صاحب عنوان طلا شوند، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی که پیش از هفتمین سفر استانی رئیس جمهور به استان فارس که امروز انجام می گیرد، عصر روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه وارد شهر شیراز شد. 

در این سفر رستم قاسمی در بدو ورود به شیراز بلافاصله در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس شرکت کرد و پس از آن میزبان میثم دلخانی و محمدرضا گرایی دو کشتی گیر فرنگی کار کشورمان بود که در مسابقات جهانی اسلو نروژ توانسته بودند در وزن های ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا شوند و همچنین محمدعلی گرایی بود در این مسابقات با بدشانسی از رسیدن به مدال بازماند.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از عملکرد این دو کشتی که با اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان موجبات خوشحالی مردم ایران را فراهم کردند، کار این دو ورزشکار ملی پوش را کاری بزرگ در عرصه جهانی دانست.

پیش از این و پس از درخشش تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات جهانی نروژ، وزیر راه و شهرسازی در راستای قدردانی از افتخارآفرینی کشتی گیران تیم ملی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن تبریک بابت کسب عنوان سومی و دومی جهان از سوی دلاورمردان کشورمان از اعطای هدیه ویژه به مدال‌آوران کشتی خبر داده بود.

در آن پیام رستم قاسمی تاکید کرده بود که دلاورمردان کشتی کشورمان یک بار دیگر ثابت کرده بودند که جوانان ایران هرکجا که به قدرت خود تکیه کنند، پیروز و سربلند خواهند بود و در این زمیه وزارت راه و شهرسازی به پاس این حماسه آفرینی در جام جهانی کشتی و به نیابت از مردم ایران، هدیه‌ای ویژه تقدیم مدال‌آوران عزیز خواهند کرد.

لازم به ذکر است قاسمی در این سفر به استان فارس، به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان هاي شيراز و زرقان حضور خواهد یافت. همچنین دیدار با مردم، بازدید از طرح‌ها و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های این سفر وزیر راه و شهرسازی است.

بر اساس این گزارش، وزیر راه و شهرسازي تا پایان روز پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه در استان حضور دارد و  بازدید از کمربندی جنوب-غرب شیراز، بازدید از محور روستایی رحمت‌آباد-زرقان، بازدید از مسکن مهر امام رضا (ع)، بازدید از قطعه ۷ آزادراه شیراز-اصفهان، شرکت در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی، شرکت در جلسه طرح توسعه حرم مطهر شاهچراغ، و شرکت درجلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان فارس است.

گفتنی است در این سفرتنی چند از معاونین و مسئولان وزارت راه و شهرسازی ، وزیر راهمراهی می‌کنند.