شناسهٔ خبر: 99042 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

واگذاری زمین در شهر صدرا شیراز برای ساخت ورزشگاه جهت توسعه ورزش استان فارس/ هماهنگی های درخصوص مسکن ورزشکاران انجام خواهد شد

دیدار وزیر راه و شهرسازی با طلایی های کشتی فرنگی کشورمان در شیراز وزیر راه و شهرسازی در دیدار با کشتی گیران طلایی استان فارس از واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه جهت توسعه ورزش استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در بدو ورود به استان فارس و شهر شیراز بعد از حضور در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان دیداری با قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان داشت.

در این دیدار که با حضور میثم دلخانی و محمدرضا گرایی قهرمانان طلایی فرنگی کار کشورمان در مسابقات جهانی اسلو در وزن های 63 و 67 کیلوگرم و همچنین محمدعلی گرایی انجام گرفت، وزیر راه و شهرسازی ضمن تشکر و قدردانی از افتخارآفرینی همه ورزشکاران کشورمان در عرصه های جهانی به خصوص دلاورمردان کشتی ایران گفت: کشتی گیران آزاد و فرنگی کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی ثابت کردند که جوانان کشورمان هرکجا که به قدرت خود تکیه کنند، پیروز و سربلند خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به قول تقدیر وزارت راه و شهرسازی به پاس این حماسه آفرینی، درخصوص درخواست این کشتی گیران برای واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه  جهت تشویق و ترغیب جوانان استان فارس به ورزش و همچنین حل مشکل مسکن آن ها تاکید کرد: با توجه به درخواست این ورزشکاران قهرمان در راستای توسعه ورزش استان فارس و شهر شیراز، در شهر جدید صدرا قطعه زمینی برای ساخت ورزشگاه واگذار خواهد شد. همچنین برای تامین مسکن این عزیزان قطعه زمینی به شکل گروهی واگذار خواهد شد.