شناسهٔ خبر: 99053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

آسفالت محور روستایی جنجال آباد – گوگدره و قره چشمه در شهرستان فاروج آغاز شد

جنجال آباد ابراهیم محمدزاده گفت: پروژه راهسازی محور روستایی جنجال آباد – گوگدره و قره چشمه در شهرستان فاروج آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، ابراهیم محمدزاده گفت: پروژه راهسازی محور روستایی جنجال آباد – گوگدره و قره چشمه در شهرستان فاروج آغاز شد.

رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: این پروژه به طول یک کیلومتر در ۲۰ روز کاری اجرایی شده و ۱۵۸ خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

محمدزاده تصریح کرد: کل طول محور روستایی جنجال آباد – گوگدره و قره چشمه ۹ کیلومتر می باشد که در سال ۱۳۹۹، دو کیلومتر از مسیر آسفالت شده است.

وی افزود: زیرسازی، خاکبرداری و خاکریزی این پروژه راهسازی با استفاده از توان ماشین آلات و تجهیزات راهداری به صورت امانی اجرا شده است و در این زمینه ۲۰۰۰ مترمکعب خاکریزی انجام شده است.

وی اظهار داشت: راه اندازی اکیپ امانی و استفاده از توان تجهیزات و امکانات راهداری در اجرای پروژه های راهسازی در بخشی از محورهای روستایی سبب کاهش هزینه ها و صرفه جویی در منابع شده است.

محمدزاده گفت: اجرای آسفالت این پروژه توسط پیمانکار انجام شده و در این زمینه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی اقدامات انجام شده برای بهره برداری از این پروژه ۳۰ میلیارد ریال است.

محمدزاده در خاتمه افزود: شهرستان فاروج دارای ۵۲۶ کیلومتر راه آسفالته، شوسه و خاکی می باشد که طی سنوات گذشته بالغ بر ۲۱۵ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و برای آسفالت ۱۰ کیلومتر تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ برای این شهرستان برنامه ریزی شده است که در صورت تخصیص اعتبار با تجمیع امکانات راهداری و پیمانکاران عملیاتی خواهد شد.