شناسهٔ خبر: 99099 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

سید میعاد صالحی وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدمیعاد صالحی را به سمت معاون وزیر و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ سال، منصوب کرد.

به گزارس خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی خطاب به سیدمیعاد صالحی وی را به سمت معاون وزیر و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ سال، منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به پیشنهاد اینجانب و مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ و تصویب هیات‌وزیران در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰، نظر به تعهد، تخصص و سوابق درخشان علمی و نخبگانی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به مدت ۴ سال به سمت «معاون وزیر و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

در این راستا، رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی، کارآمدی و فسادستیزی و تلاش در خصوص توسعه و تقویت ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور، ارتقای سطح فناوری و بهره‌وری، رفع انحصار در حوزه تامین، تعیین‌تکلیف و راهبری پروژه‌های جاری و آتی ریلی از جمله کریدورهای بین‌المللی ترانزیتی و خطوط حمل و نقل ریلی پرسرعت و برقی، استفاده از جوانان نخبه، توانمند و با انگیزه و همچنین چابک‌سازی و اصلاح فرآیندهای سازمانی موردانتظار است.  توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.