شناسهٔ خبر: 99101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اعلام کرد:

افزایش ۱۳ درصدی مردودی درمراکز معاینه فنی استان اردبیل

رضا شیرین زاده.JPG معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: مردودی ناوگان های سنگین در آزمون های مراکز معاینه فنی استان ۱۳ در صد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، رضا شیرین زاده در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد افزود: در ۶ ماه گذشته ۲ هزارو۶۹۳ دستگاه ناوگان سنگین در آزمون های مراکز معاینه فنی مردود شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این مهم ۱۳ درصد افزایش نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از ۲۰ هزار وسلیه نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: بیش از ۱۵ هزار وسلیه نقلیه در مرحله اول قبول شده اند و حدود ۲ هزار دستگاه ناوگان سنگین نیز پس از اصلاح و رفع عیب برگ معاینه فنی دریافت نموده اند.

شیرین زاده با بیان اینکه ۸۶ درصد از ناوگان های سنگین و نیمه سنگین استان در آزمون های معاینه فنی قبول شده و برگ معاینه فنی دریافت کرده اند خاطرنشان کرد: ۴ مرکز معاینه فنی خودورهای سنگین و نیمه سنگین در استان اردبیل فعال است.