شناسهٔ خبر: 99136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی ناجا مطرح شد؛

نقش برجسته راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در کاهش سوانح جاده‌ای

مشارکت همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ناجا از اهتمام، مشارکت و مدیریت جهادی مدیرکل و کارکنان مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در برقراری امنیت، کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، سردار خرم‌نیا؛ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ناجا از اهتمام، مشارکت و مدیریت جهادی مدیرکل و کارکنان مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در برقراری امنیت، کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در این مراسم گفت: ساخت و توسعه ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی نقش موثری در کاهش سوانح جاده ای ایفا کرده و بخشی از عقب ماندگی استان در بخش حمل و نقل جبران شده است.

سردار خرم نیا ادامه داد: آثار توسعه راههای ارتباطی با توجه به ظرفیت های بالقوه شمالغرب کشور  بی‌شمار است. بسترسازی برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در بخش صنعت و گردشگری استان  و کاهش آمار تصادفات جاده ای از مهم‌ترین مزایای ساخت و توسعه راههای امن در این استان محسوب می‌شود.