شناسهٔ خبر: 99210 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در نشست شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی انجام شد:

تکریم و تقدیر از اعضای پیشین شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی

تکریم اعضای پیشین شورا در نشست شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی در نشست شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی از اعضای پیشین این شورا تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزیر و روسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. تکریم اعضای پیشین شورا، پیگیری مصوبات نشست پیشین، گزارش بودجه مصوب وزارت راه و شهرسازی، پیگیری مباحث مربوط به حوزه مسکن و گزارش معاونان و نمایندگان دستگاه‌های مدعو دستورات این نشست بودند.

در این نشست، از سیدقاسم بی‌نیاز، رییس پیشین مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، مهران کفاش، معاون پیشین حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر و علی بخش رستمی قاسمی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی تقدیر به عمل آمد. همچنین امین کیانی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، سید فرزاد نجات‌نیا، سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر و حسین مذنب، سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی به شورا معرفی شدند.