شناسهٔ خبر: 99282 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز جهانی کنترلر ترافيک هوايی انجام شد:

پيام تبريک معاون عمليات هوانوردی به کنترلرهای کشور

برج مراقبت همدان معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی ضمن تبريک روز جهانی کنترلرهای ترافيک هوايی، اين روز را يادآور پاسداشت خدمات ارزنده کسانی ياد کرد ‌که فضايی ايمن را در عرصه هوانوردی فراهم آورده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی ضمن تبريک روز جهانی کنترلرهای ترافيک هوايی، اين روز را يادآور پاسداشت خدمات ارزنده کسانی ياد کرد ‌که فضايی ايمن را در عرصه هوانوردی فراهم آورده‌اند.

در پیام مسعود نیکبخت آمده است: «در کوران تلاش‌های جمعی، آنچه راه نیل به هدفی مشترک را هموار می‌سازد، حضور یارانی دلسوز، همراه و سختکوش است که با صمیمیتی مثال‌زدنی تمام سعی، اندیشه و توان خویش را در ایجاد فضایی ایمن و برقراری جریان منظم ترافیک بر فراز آسمان کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران، علی‌رغم همه تنگناها و نارسایی‌ها میسر می‌نماید.

 لذا بدین‌وسیله فرصت را مغتنم شمرده و ۲۸ مهر (۲۰اکتبر) روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی که یادآور خدمات ارزنده انسان‌هایی است که با درایت، هوشیاری و توانمندی خود، فضایی ایمن را در عرصه هوانوردی برای خلبانان و مسافران پروازی به‌وجود می‌آورند، تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و تشکر را ابراز می‌نمایم. امید است در سایه پروردگار متعال سلامت و پاینده باشید. »