شناسهٔ خبر: 99298 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد؛

آغاز ثبت‌نام در سامانه جهش تولید مسکن/مشارکت حدود ۱۰ هزار نفر در ساعت اولیه باز شدن سامانه

ساختمان وزارت راه ثبت‌نام متقاضیان مسکن در قانون جهش تولید مسکن که مهلت زمانی آن یکماهه است، در سامانه ثمن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ثبت‌نام‌ متقاضیان مسکن در سامانه ثمن (saman.mrud.ir) سامانه جهش تولید مسکن از ساعت ۱۲ امروز ۲۸ مهرماه آغاز شد.

ثبت‌نام از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده است و به مدت یکماه تا ۲۸ آبان امسال ادامه دارد. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی هیچگونه محدودیتی برای پذیرش متقاضیان وجود ندارد و تلاش می‌شود تا تمامی متقاضیان حائز شرایط از امکانات ایجاد شده بهره‌مند شوند. بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت‌نام به شکل شبانه‌روزی برای متقاضیان فراهم است و در ساعت اولیه از ثبت‌نام حدود ۱۰ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند و ۲۱ هزار نفر نیز در حال طی کردن شرایط ثبت‌نام هستند که این میزان در حال افزایش است.

همچنین، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در بخش شرایط ثبت‌نام نهضت ملی مسکن، شرایط ثبت‌نام را مطالعه و وارد مراحل ثبت‌نام شوند.

چنانچه مشکلی در شرایط و نحوه ثبت‌نام وجود داشته باشد متقاضیان باید به بخش تماس با ما مراجعه کرده و در ساعت‌های اداری با شماره‌گیری شماره‌های ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۰ تا ۹۴ در ساعت اداری نسبت به دریافت پاسخ و رفع ابهامات پیش‌رو، اقدام کنند.

این گزارش حاکی است که در استان‌های سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) در ۱۱ شهر، آذربایجان شرقی در ۳۰ شهر، آذربایجان‌غربی در ۱۴ شهر، اردبیل در ۱۲ شهر، اصفهان در ۴۳ شهر، البرز در ۷ شهر، ایلام در ۵ شهر، بوشهر در ۱۵ شهر، تهران در ۱۰ شهر، جنوب کرمان در ۶ شهر، چهارمحال و بختیاری در ۱۵ شهر، خراسان‌جنوبی در ۱۷ شهر، خراسان‌رضوی در ۳۲ شهر، خراسان شمالی در ۹ شهر، امکان ثبت نام برای متقاضیان فراهم شده است.

همچنین، در دیگر استان‌ها شامل خوزستان در ۲۳ شهر، زنجان در ۱۰ شهر، سمنان در ۸ شهر، سیستان‌وبلوچستان در ۷ شهر، شرق سمنان در ۴ شهر، فارس در ۲۴ شهر، قزوین در ۱۱ شهر، کردستان در ۴ شهر، کرمان در ۱۹ شهر، کرمانشاه در ۱۲ شهر، کهگیلویه‌وبویراحمد در ۸ شهر، گلستان در ۱۰ شهر، گیلان در ۱۹ شهر، لارستان در ۹ شهر، لرستان ۶ شهر، مازندران ۲۱ شهر، مرکزی ۱۵ شهر، هرمزگان ۱۱ شهر، همدان ۱۰ شهر و یزد ۹ شهر ثبت نام جهش تولید مسکن انجام می‌شود.