شناسهٔ خبر: 99345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

رضایت مندی مردم در پی انجام وظایف از سوی سازمان ها و ارگان ها شکل می گیرد

بازدید مدیرکل حراست سازمان (آذرشرقی).jpg مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درجلسه شورای معاونین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی گفت:رضایت مندی مردم در پی انجام وظایف از سوی سازمان ها و ارگان ها شکل می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت وزارت راه وشهرسازی (آذربایجان شرقی ) محمد حسین یاری مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درجلسه شورای معاونین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی گفت: عملکرد مناسب ادارات و دستگاههای دولتی مهمترین عامل در جلوگیری از شکل گیری اعتراضات به عملکرد دولت و از بین رفتن اعتماد عمومی به دولت می باشد.

محمدحسین یاری افزود :رضایت مندی مردم در پی انجام وظایف از سوی سازمان ها ارگانها وبا بهره گیری از مدیران متعهد و کارآمد و نیروی انسانی ماهر و متعهد که حاصل انتصاباتی صحیح می باشند، می توان وظایف محول شده را به نحو احسن انجام داد.

وی گفت :حراست به عنوان بازوی مشورتی و نظارتی می تواند نقشی تاثیرگذار در انتصاب افراد متعهد و متخصص در ادارات ایفا کند.

یاری اظهار کرد: امروزه تمام عملکرد مسئولان زیر ذره‌بین است از این رو مشکلات مربوط به راهداری و حمل و نقل همواره باید مورد توجه قرار گرفته و نسبت به رفع آن ها اقدام گردد. وی با اشاره به تاثیرپذیری مردم از فضای مجازی، گفت: با انتشار هر گونه کم کاری و خطا ،تمام زحمات یک مجموعه ، در فضای مجازی مورد سوال قرار خواهد گرفت و ادارات روابط عمومی می‌توانند با انعکاس مناسب اخبار سازمان و رصد نمودن به موقع اخبار مرتبط با حوزه کاری سازمان، نقش اساسی در معرفی فعالیت های سازمان به مردم عزیز کشورمان ایفا گردد.

این مقام مسول ادامه داد:  رابطه مستقیمی بین مقبولیت و کارآمدی وجود دارد و هرچه ما کارآمدتر باشیم در بین مردم نیز مقبول‌تر خواهیم بود.

مدیرکل دفتر حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به وظیفه همگانی در مبارزه با فساد سازمان‌یافته در ادارات دولتی ، فساد را هرگونه عمل خلاف با ضوابط و مقررات اداری و در راستای منافع شخصی دانسته لذا همه کارمندان باید نگاه نظارتی عام داشته و بصورت سازمان یافته با فساد سازمان یافته مبارزه کنند.

دراین جلسه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گزارشی ازعملکرد اداره کل در شش ماه اول سالجاری ارائه کرد.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی، از محورهای ارتباطی تبریز – جلفا – نوردوز و همچنین پایانه مرزی نوردوز نیز بازدید به عمل آورد.