شناسهٔ خبر: 99392 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل تونل شمالی حیران/ محدودیت برای احداث واحدهای مسکونی در شهرستان نمین وجود ندارد

ببینید|سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل همزمان با هشتمین سفر استانی رییس جمهور (2) وزیر راه و شهرسازی از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل تونل شمالی حیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان اردبیل در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان نمین و در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق پیدا کردیم در این شهرستان بازدیدی از تونل حیران داشته باشیم. بر اساس نیاز به اتمام هرچه سریعتر این تونل به خاطر ترافیکی که در منطقه وجود دارد، تصمیم گرفته شد که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شود. پیمانکار، مشاور و کارفرما نیز قول دادند تا پایان سال حفاری تونل تمام شده و سال آینده با تکمیل باقی موارد، تونل مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. تکمیل این تونل کمک مناسبی برای شهرستان نمین است.

وی ادامه داد: برای آسفالت راه‌های روستایی نمین اعتباری پیش‌بینی شد که به رفع محرومیت در منطقه کمک شایانی خواهد کرد. 

قاسمی با اشاره به طرح جهش تولید مسکن نیز گفت: در حوزه مسکن هیچ محدودیتی برای احداث واحدهای مسکونی در نمین وجود ندارد. در شهرستان نمین زمین رایگان وجود دارد، تسهیلات مورد نیاز نیز در نظر گرفته شده است. انتظار این است که مردم به سرعت ثبت نام کنند تا پروژه با سرعت پیش برود. بنابراین از مردم شهرستان تقاضا دارم که هرچه سریع‌تر در سامانه ثبت‌نام کنند که با توجه به تقاضا واحدهای مسکونی ساخته شود.