شناسهٔ خبر: 99428 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۵۰ مصوبه حاصل سفر یک روزه به جنوب شرق استان تهران

محبت خواه5.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و معاونین این اداره کل در راستای حل موضوعات املاک ،یگان حفاظت اراضی،حقوقی،شهرسازی،معماری،راهسازی،بازآفرینی و ملاقتهای مردمی به شهرهای قرچک ،پیشوا و ورامین سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در این خصوص گفت: در دور جدید سفرهای شهرستانی هرهفته در یک شهرستان حاضر خواهیم بود و مشکلات و مسائل را میدانی و با حضور مردم رصد می کنیم تا سرعت پاسخگویی و حل و فصل موضوعات مضاعف شود.

همچنین بازدید از پروژه ۲۵۴ واحدی جهش تولید مسکن قرچک و آخرین وضعیت پروژه راهسازی تقاطع غیرهمسطح قلعه نو- طالب آباد از دیگر موارد مهم این بازدید بود.

از مهمترین مصوبات این سفر راه اندازی سامانه ثبت و تکیل پرونده های کمیسیون ماده ۱۲ به صورت الکترونیکی، فسخ قرارداد و پلاک های شهرک های صنعتی که عملیات اجرایی نداشته اند، استخراج اطلاعات کامل اراضی داخل یا خارج حریم با نگاه جهش تولید مسکن و شهرک سازی ، تک برگ شدن ۱۲ هزار جلد سند دفترچه ای باقی مانده تا پایان سال با پیگیری اخذ اسناد کاداستری و جلب همکاری اداره ثبت و استفاده از کارگزاری بوده است.