شناسهٔ خبر: 99487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بر اساس ارزیابی عملکرد ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور صورت گرفت؛

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ششمین اداره کل برتر کشور شد

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ششمین اداره کل برتر کشور شد   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از کسب رتبه ششم این اداره کل در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ ادارات کل استانی، در سطح کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، یوسف عابدینی با اشاره به قرارگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در رتبه ششم کشوری از بین ادارات کل استانها در سطح کشور گفت: بر اساس معیار مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی در سال ۹۹ استان هرمزگان با کسب ۱۸۵۱.۸۲ امتیاز از بین ۳۲ اداره کل، موفق به کسب جایگاه ششم شد که از این حیث رتبه عالی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۲۶.۲۶ درصد رشد داشته است از این بابت نیز در ارتقای رتبه عملکردی، دومین استان کشور بعد از چهار محال و بختیاری است که بیشترین نرخ رشد را داشته است.

عابدینی با اعلام اینکه در این ارزیابی ۹۳ درصد برنامه های این اداره کل تحقق یافته است یادآور شد: ارتقاء جایگاه استان هرمزگان نشان از تعامل موثر و تلاش کلیه همکاران محترم است که برای خدمات رسانی بهتر به مردم شریف استان تلاش می کنند.