شناسهٔ خبر: 99588 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اعلام کرد :

آغاز فعالیت راهداری زمستانی استان زنجان از ۱۵ آبان ماه

راهداری زمستانی - زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از آغاز فعالیت راهدارخانه‌های مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان زنجان از ۱۵ آبان ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جواد یوسفی  اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و ضرورت حضور راهداران در جاده‌های استان زنجان، ۳۰ راهدارخانه در استان آماده خدمات‌رسانی می‌شوند.

وی بابیان اینکه فعالیت راهدارخانه‌های مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان زنجان از ۱۵ آبان ماه آغاز می‌شود، افزود: مابقی راهدارخانه‌ها از اول آذرماه فعال می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر راهداران استان زنجان در آمادگی کامل بوده و در صورت نیاز خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: بیش از ۳۰ راهدارخانه با ۵۰۰ نفر نیرو و ۲۶۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در ایام زمستان به هم‌وطنان خدمات‌رسانی می‌کنند.

یوسفی عمر ناوگان راهداری استان زنجان رابین ۲۰ تا ۲۵ سال عنوان کرد و کرد و گفت: تعمیر و نگهداری این ماشین‌آلات نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است که تاکنون ۳ میلیارد آن تخصیص‌یافته است.

وی بیان کرد: هر چه اعتبار برای نوسازی ناوگان راهداری افزایش یابد خدمات بهتری ارائه می‌شود اما تلاش این ناوگان ارائه خدمات به بهترین شکل با همین اعتبارات است.