شناسهٔ خبر: 99600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب نقش به‌سزایی را ایفا کردند

زنجان - مهندس اسماعیلی.jpg معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در دیدار خانواده‌های شهدا، نقش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب اسلامی، نقش قابل توجه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،  در آستانه برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه شریفی نماینده سپاه انصار المهدی (عج) استان و محمدی نماینده بنیاد شهید و ایثار گران استان با همسر و فرزندان شهید مهدی محمدی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی دیدار کردند. همچنین در ادامه دیدار با خانواده شهدا، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و سرکار خانم شبیری و عباسعلی سرداری نماینده سپاه انصار المهدی (عج) استان با خانواده شهید حسینعلی اوصالی دیدار کردند.

در این مراسم اصغر اسماعیلی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و تقدیر و تشکر از خانواده معظم شهداء، اظهار داشت: ایثار و فداکاری مادران و همسران شهدا تاثیر بسزایی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس داشت.

وی با بیان اینکه جایگاه خانواده شهداء بسیار ارزشمند است، گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب نقش خوبی را ایفا کردند و این امر باعث اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تقویت و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: باید نسل امروز با رشادت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی آشنا شوند.

در این دیدارها با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدا قدردانی به عمل آمد.