شناسهٔ خبر: 99630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کمیته راهبردی حمل و نقل استان کرمانشاه؛

شرکت های بزرگ مقیاس حمل و نقل موظف به رعایت قوانین هستند

کرمانشاه - دغاغله در جلسه بررسی و رفع مشکلات بخش حمل و نقل کالا و کمیته راهبردی حمل و نقل شرکت های بزرگ مقیاس ملزم به رعایت قوانین مربوطه شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، درجلسه بررسی و رفع مشکلات بخش حمل و نقل کالا و کمیته راهبردی حمل و نقل استان که با حضور غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد شرکت های بزرگ مقیاس حمل و نقلی ملزم به رعایت قوانین و مقررات مربوطه شدند.

غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تکلیف بارنامه، کدپستی و رسیدگی به تعرفه های صدور بارنامه زیر نرخ مصوب، باید در چهارچوب ضوابط و قوانین انجام گردد و هیچ شرکتی نسبت به دیگری برتری ندارد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رؤسای انجمن های صنفی حاضر در جلسه را نماینده بخش بزرگی از صنعت حمل و نقل کشور دانست و افزود، در صنعت حمل و نقل اولویت اصلی با بخش کالاست.

وی افزود: باتوجه به ارائه برنامه های پیشنهادی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ دولت برای سازماندهی به این بخش، برنامه های خوبی را درنظر گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری گفت: توسعه صنعت حمل و نقل کشور مسلتزم بکارگیری دانش روز می باشد که حمل و نقل کالا را از شکل سنتی خارج نماید.

دغاغله در پایان این نشست افزود: مشکلاتی که شرکت های بزرگ مقیاس برای حمل و نقل کالای استان پیش می آورند باید رسیدگی و در دستور کار قرارگیرند و بستر مناسبی برای رقابت بین شرکت ها بوجود آید.