شناسهٔ خبر: 99639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور حل مشکلات حملی و نقلی استان کرمانشاه صورت گرفت؛

جلسه هم اندیشی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مسئولان انجمن های صنفی

کرمانشاه - طالبی جلسه هم اندیشی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و رؤسای کانون های انجمن های بخش کالا و مسافر کشور هم در حوزه شرکت‌ها و رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، بابک طالبی گفت: با توجه به اهمیت استان کرمانشاه در حوزه مسافر و جابجایی زوار عتبات عالیات و حمل و نقل کالا به واسطه تولیدات بخش کشاورزی و داشتن کارخانه های صنعتی، نگاه ویژه ای می‌طلبد که باعث شده به منظور حل مشکلات، جلساتی در این استان تشکیل دهیم.

طالبی تصریح کرد: حضور کانون های حمل و نقل کشور در بخش بار و مسافر و تعدادی از عزیزان کرمانشاهی در هیئت مدیره کانون‌های کشوری، نشان از اهمیت و بضاعت نیروی انسانی حمل و نقلی دراستان کرمانشاه است که موجب شد، از میان بسیاری از استان های مهم حمل و نقلی کشور به این استان سفر کنیم و به مسائل این استان بپردازیم.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیار متمایز در حوزه مسافر، کار بسیار ارزنده در بخش جابجایی مسافر بوده که با همکاری تشکل‌های صنفی انجام گرفته، به گونه ای که پایانه مسافری کرمانشاه عاری از دلالی را شاهد هستیم.

طالبی خاطرنشان کرد: با توجه به‌ بازدیدهای میدانی صورت گرفته، مرکز فروش بلیط مسافری استان کرمانشاه بهترین نمونه در سطح کشور است که از این نظر به همه دست اندرکاران و مردمی که این خدمت را از خدمت گذاران خود دریافت می کنند، تبریک می گویم.

وی افزود: طی جلسات برگزار شده در بخش بار هم موضوعات مهمی مطرح شد و در این خصوص سازمان سیاستهایی دارد.

طالبی تصریح کرد: سیاست های که ما در سازمان راهداری در حال انجام آن هستیم به همراه کاری که انجمن های حمل و نقل کالا و انجمن رانندگان انجام می دهند باید موجبات رضایتمندی صاحبان کالا و گیرندگان خدمت را در بر داشته باشد که این موضوع در نشست های برگزار شده مورد تأکید قرار گرفت.

طالبی با بیان اينکه امیدواریم این سفر برای بخش حمل و نقل جاده ای استان منشاء توفیقات و دستاوردهایی باشد، عنوان کرد: از تجارب فرهیختگان حوزه حمل ونقل استان در زمینه های مختلف بهره مند شدیم، ان شاالله بتوانیم با استمرار این دیدارها موجبات بهبود ارائه خدمت به خدمت گیرندگان را فراهم کنیم.