شناسهٔ خبر: 99687 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت؛

برگزاری جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی در استان بوشهر

جلسه شورای هماهنگی با حضور مدیرکل بازرسی1.JPG جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان بوشهر با حضور مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر و سایر دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر،  درابتدای این جلسه فرزاد رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خلاصه ای از وضعیت عملکرد در خصوص وضعیت ثبت نام در سامانه جهش تولید  مسکن ارائه دادند  و اظهار داشت: تاکنون ۴۲۸۶ نفر نام نویسی کردند.

رستمی در ادامه  از مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خواستند که گزارشات عملکرد حوزه کاریشان را در پنج محور ارزیابی عملکرد، میز خدمت،پاسخگویی به شکایات، سلامت اداری و بازرسی ارائه دهند.

حسین مذنب مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح  جهش تولید مسکن زمینه ساز رونق ساخت و ساز در کشور است و موجب ایجاد اشتغال می‌شود، اظهار کرد: این طرح موجب خانه دار شدن اقشار کم درآمد شود.

مذنب  با بیان اهمیت و موقعیت مهم  و استراتژیک استان بوشهر در کشور و همچنین با اشاره به فلسفه وجودی وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های زیر مجموعه آن  و خدمات گسترده و مهم این وزارتخانه در استان ضمن تاکید بر پاسخگو بودن این ادارات در برابر مردم ، بر لزوم احترام به حقوق شهروندی تاکید کرد.

مذنب افزود: پیگیری امورات مربوط به عملکرد دستگاه ها و احصای عملکرد آنها توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، پیگیری امورات مربوط به حقوق شهروندی، ارزیابی عملکرد سازمان ها ، شرکت ها و مدیران زیر مجموعه وزارتخانه ، سلامت اداری در راستای مبارزه با فساد و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی از وظایف این حوزه می باشد.

مدیرکل بازرسی و عملکرد حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی بیش از ۵۶۰ خدمت در ۱۶ بخش به مردم ارائه می‌شود.