شناسهٔ خبر: 99723 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر داد:

بهسازی راه اصلی تویسرکان-کنگاور ادامه دارد

رشد شتابان احداث بزرگراه در سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: بهسازی راه اصلی تویسرکان-کنگاور و تویسرکان-گنجنامه همدان که از سال ۹۶ آغاز شده همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهراسازی استان (همدان) داریوش حسینی گفت: پروژه بهسازی راه اصلی تویسرکان-کنگاور و تویسرکان-گنجنامه همدان که از سال ۹۶ آغاز شده و تاکنون با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی ادامه داد: احداث ۳۳ کیلومتر مسیر به صورت چهار خطه  از شهرستان تویسرکان به سمت سه راهی کنگاور در محدوده حوزه استحفاضی استان همدان انجام شده، که اجرای ده کیلومتر آن در سال ۹۱ از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در احتیار اداره کل راه و شهرسازی استان همدان قرار گرفته است.

حسینی تصریح کرد: از جمله اهداف اجرای این پروژه افزايش ظرفيت ترافيك و ايمن سازي محور با توجه به تردد بالاي وسائط نقليه، سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی و ارتباط  بزرگراهی شهرستان تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشوراست.

وی در پایان یادآور شد:مشکلاتی پیش روی پروژه وجود دارد که با پیگیری های اداره کل راه و شهرسازی مشکل كمبود اعتبار و تخصيص و معارضین زمین بررسی و حل خواهد شد.