شناسهٔ خبر: 99858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان:

۵۶ کیلومتر از جاده‌های اصلی و روستایی ایلام شانه‌سازی شد

شانه سازی .jpg مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از انجام بیش از ۵۶ کیلومتر شانه سازی در جاده های مواصلاتی این استان، به منظور حفظ حریم راه ها و افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه در جاده های اصلی و روستایی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (ایلام)؛نورالله دلخواه اظهار داشت: انجام عملیات راهداری و نگهداری راه ها از جمله شانه‌سازی و رفع نواقص شانه راه‌ها، در همه محورهای استان ایلام توسط نیروهای راهداری و بطور امانی اجرا می شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل افزود: نصب و تعمیر سه هزار و ۱۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی، نصب چهار کیلومتر نیوجرسی، نصب و تعمیرات ۲ کیلومتر گاردیل و عملیات خط کشی بیش از یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر از راه های ارتباطی این استان در سال جاری اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سال جاری علاوه بر خط کشی راه ها، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن و ۹ برج نوری، شیب شیروانی ۵۸ کیلومتر و شناسایی تجاوز به حریم ۹۱ عدد از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

دلخواه اضافه کرد: همچنین نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.