شناسهٔ خبر: 99883 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دیدار سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

دیدار سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مجید کیانپور دیدار و گفت و گو کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین کیانی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اطلاع رسانی و ارتباطی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: فعالیت‌های خوبی طی حدود یک سال گذشته در این شرکت صورت گرفته و تعامل خوبی با ذینفعان برقرار شده و در زمینه اطلاع‌رسانی و تولید محتوا رشد چشمگیری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صورت گرفته است.

کیانی با اشاره به انتظارات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان مرجعی حاکمیتی و تنظیم بخش است که رسالت پایش و کنترل و ارتقاء کیفی پروژه‎های عمرانی در کشور، که امر مهمی است را بر عهده دارد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، وی ادامه داد: باید اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی از اقدامات شایسته شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزایش یافته و به سمت بیان مزایای به کارگیری خدمات این شرکت و نیز معایب عدم دریافت خدمات فنی، تخصصی و استاندارد توسط دستگاه‎‌های دولتی و اجرایی در پروژه‌های ملی و استانی سوق داده شود.