شناسهٔ خبر: 99887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان

‌زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح جهش مسکن در زاهدان تامین شد

سهیلا عنانی (2).jpg معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تدابیر بعمل آمده و پیگیری های مدرس خیابانی استاندار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با الحاق ۱۱۳ هکتار به محدوده شهر زاهدان زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح جهش مسکن در این کلان شهر استان تامین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان وبلوچستان)، سهیلا عنانی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تدابیر بعمل آمده و پیگیری های مدرس خیابانی استاندار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با الحاق ۱۱۳ هکتار به محدوده شهر زاهدان زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح جهش مسکن در این کلان شهر استان تامین شد.

وی افزود: طرح جهش مسکن که بطور عمده دهک‌های یک تا چهار جامعه را در بر می‌گیرد به‌عنوان یکی از مهمترین و محوری ترین اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

عنانی ادامه داد: نام نویسی از متقاضیان طرح جهش مسکن از ۲۸ مهرماه آغاز و به مدت یکماه ادامه دارد.

معاون‌ شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری که تقاضا دارند را از جمله شرایط ثبت نام در طرح جهش مسکن عنوان کرد و افزود: ثبت‌نام از متقاضیان این طرح مهم در هفت شهر زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره‌کل در حال انجام است و مقرر است به مرور زمان در سایر شهرهای استان نیز با تامین زمین مورد نیاز امکان ثبت نام فراهم شود.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای نام‌نویسی وجود ندارد گفت: واجدان شرایط بدون دغدغه ثبت‌نام را انجام دهند. 

عنانی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده همزمان با تکمیل ثبت‌نام، پالایش اطلاعات افراد متقاضی انجام می‌شود و کسانی که حائز شرایط دریافت مسکن هستند از طریق پیامک به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود تا مابقی مراحل ثبت‌نام را طی کنند.