شناسهٔ خبر: 99897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی عنوان کرد:

کاهش مسافت تردد کاربران محور ارکان به بحنورد بررسی شد

محور ارکان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: وضعیت محور بجنورد اسفراین در محدوده تقاطع مسیر روستایی ارکان با هدف بررسی امکان ایجاد دور برگردان جدید و کاهش طول مسافت تردد کاربران محور ارکان به سمت شهر بحنورد بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به طولانی شدن مسافت دوربرگردان بش قارداش برای بازگشت کاربران جاده ارکان به بجنورد اظهار داشت: در این زمینه گزینه های مختلفی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی مطرح و مقرر شد تا پس از بررسی طرح ها، یکی از گزینه ها به تایید برسد و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا با انجام اقدامات فنی و بسته شدن دوربرگردن در محدوده جاده ارکان، رانندگان به هنگام برگشت از تخته ارکان از محل دوربرگردان بش قارداش دور زده و مسیر برگشت خود به داخل شهر بجنورد را از این طریق انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: این امر کاربران جاده را گلایه مند کرده است و در صورت تصویب ایمنی گزینه های پیشنهادی، اجرای آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بهمراه اسپیدکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی از تقاطع ارکان و زیرگذر الله وردیخان در محور بجنورد به اسفراین بازدید کردند.

در این بازدید مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، معروف رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل بهمراه حمیدی شهردار بجنورد و قهرمانی نژاد جانشین فرمانده پلیس راه استان نیز حضور داشتند.