شناسهٔ خبر: 99934 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه‌وشهرسازی در یادمان شهدای گمنام بندر شهید رجایی:

آرامش و اطمینان‌خاطر امروز را مدیون خون‌شهدا هستیم/ با تفویض اختیارات، بسیاری از تصمیمات اجرایی در بنادر را به مدیران کل واگذار می‌کنیم

بنادر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همه تلاش، همت و دانش‌ خود را به کار می‌گیریم و با تفویض اختیارات، بسیاری از تصمیمات اجرایی در بنادر را به مدیران کل واگذار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر صفایی در بازدید بندر شهید رجایی، با حضور در یاددمان مقبره دو شهید گمنام، خاطرنشان کرد: همه ما این آرامش و اطمینان خاطری را که هم‌اکنون داریم، مدیون خون شهدای جوان و نوجوانی هستیم که در سنین عنفوان جوانی، از همه چیزشان گذشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی که در جمع مدیران بخش‌خصوصی سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه عمده مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید در بنادر و توسط مدیران بندری حل و فصل شود، اظهار داشت: در سه حوزه سیاست‌گذاری، هدایت و حمایت، به‌گونه‌ای عمل می‌کنیم تا مدیران بنادر به طور مستقل و با اختیار لازم، برای رفع مشکلات، تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، صفایی تاکید کرد: در شرایطی به سر می‌بریم که بدون تردید، بخش‌های خصوصی و دولتی، گیروگره‌های یکدیگر را می‌شناسند و درک مشترک از شرایط کشور دارند.