شناسهٔ خبر: 99963 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

از سرگیری تردد در آزادراه تهران-شمال/ بارش باران در محورهای مرکزی کشور از ساعاتی دیگر

مراسم افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام از سرگیری تردد در آزادراه تهران-شمال از آغاز بارش باران در محورهای مرکزی کشور تا ساعاتی دیگر خبر داد.

حمیدرضا فرامزی، کارشناس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به تشریح وضعیت تردد در محورهای اصلی کشور در روز چهارشنبه ۱۲ آبان پرداخت.

وی گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج-قزوین، محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و کمالشهر ترافیک سنگین وجود دارد و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد روان در جریان است.

فرامرزی با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای کشور افزود: در برخی محورهای استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران در حال وقوع است. طبق پیش‌بینی هواشناسی از ساعاتی دیگر بارش‌ها از محورهای استان‌های ناحیه غربی به تدریج به مرکز کشور خواهد رسید.

کارشناس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  به کارگاه‌های جاده‌ای مهم نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کارگاه جاده‌ای باعث انسداد در محورهای مهم کشور وجود ندارد و تردد در آزادراه تهران-شمال نیز از دیروز از سر گرفته شد. البته کارگاه‌هایی در آزادراه‌های تهران-کرج و تهران-ساوه و محور هراز فعال است که در آن‌ها عملیات راهداری همزمان با تردد انجام می‌شود.