شناسهٔ خبر: 99964 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس : 

 ۸۰۰ وسیله نقلیه وانت بار جاده‌ای ایمن‌سازی شد

ایمن سازی وانت بار آذربایجان غربی.jpg  رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سلماس گفت: ۸۰۰ وسیله نقلیه وانت بار جاده ای در سلماس ایمن سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، بهنام اصغری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سلماس گفت: در راستای اجرای طرح ایمن سازی محورهای مواصلاتی و آشکار سازی وسایط نقلیه باری در جهت کاهش تصادفات مخصوصا در طول شب ، ۸۰۰ وسیله نقلیه وانت بار جاده‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون با نصب علائم آشکارکننده در شهرستان سلماس آشکار سازی شد.

وی بیان کرد: برچسب های شبرنگ توزیع شده بهترین روش تشخیص این دسته از ناوگان حمل و نقل جاده ای در تاریکی شب به دلیل بازتاب نور توسط آن است که بر اساس کارایی و تأثیر بالا، تهیه و توزیع آن همه ساله در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

اصغری تاکید کرد: تلاش راهداران و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس بر ارتقاء فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان است که با حضور شبانه روزی در محورهای شهرستان و رفع موانع و ایرادات توسط آنها انجام می گیرد.

 این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران طرح ایمن سازی وانت بارهای جاده ای گفت : این طرح  با حضور و همکاری فرماندهی پلیس راه سلماس - ارومیه و کارشناسان فنی اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دو نقطه میدان دواب و روبروی شرکت شهد شهرستان سلماس برگزار شد.