شناسهٔ خبر: 59942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

توزیع بیش از ۲هزار حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون ۲ هزارو۵۴۶ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل جاده ای استان توزیع شده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون ۲ هزارو۵۴۶ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان توزیع شده است.

عبدالحسین علی اکبری در بازدید از پایانه بارصبای زنجان گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملان فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است و بر اساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده و حواله لاستیک را صادرمی‌کند .

وی با اشاره به اینکه ازابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲۲۷ هزار و۴۲۶برگ بارنامه صادر و ۳میلیون و ۵۱۱هزار و ۵۵۲ تن کالا به مناطق مختلف کشور صادر شده است ،افزود: سیمان، خاک معدنی، سیلیس، گازوییل، میلگرد، شمس آهن، گندم، سنگ آهن، رول کاغذ و چوب بیشترین کالاهای جابجا شده توسط ناوگان حمل ونقل جاده‌ای کالا در استان هستند.

علی اکبری تصریح کرد: ۷۸شرکت حمل و نقل کالا در سه پایانه باری و با بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سنگین و ۷هزارو۱۴۰نفر راننده دارای کارت هوشمند فعال در بخش حمل و نقل کالای این استان مشغول فعالیت هستند و سالانه بیش از ۹۵ درصد جابجایی کالا در داخل استان زنجان توسط بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان تاکیدکرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان، ممنوع است و سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ با داخلی پنج به منظور دریافت انتقاد، شکایت و دیدگاه فعالان این حوزه به ویژه رانندگان درباره دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی درشبکه جاده‌ای، پرداخت نکردن به موقع کرایه و همچنین وضعیت عملکردی شرکت های حمل ونقل ودیگر نکات مورد نظردردسترس است.

نظر شما