شناسهٔ خبر: 59943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد:

آمادگی ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی/ تمام شركت‌ها ملزم به پیش فروش هستند

اتوبوس مسافر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت‌های ناوگان اتوبوسرانی برای زائران پیاده روی اربعین، گفت: ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با اشاره به آغاز سفرهای اربعین حسینی اظهار كرد: اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به عنوان رئیس كمیته سوخت و حمل ونقل مسئولیت ساماندهی ناوگان برا انتقال زوار را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینكه اعزام اولین گروه از زائران اصفهانی همزمان با سراسر كشور ازاول آبان ماه به صورت رسمی آغاز می‌شود، افزود: هم اكنون نیز برخی از همشهریان زودتر از موعد اقدام به سفر كرده اند اما سرویس دهی به صورت پراكنده برای انتقال زوار انجام می‌شود.

خضری گفت: پیش بینی می‌شود بیشترین مسافران اصفهانی از مرز مهران و بخش كمتری از مردم اصفهان از طریق مرز چذابه و شلمچه  به كربلا ونجف سفر كنند.

مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان  با اشاره به آمادگی كامل ناوگان حمل ونقل استان اصفهان برای حمل ونقل زائرین اصفهانی اظهار كرد: استان اصفهان از نظر تامین ناوگان برای جا به جایی مسافران هیچ مشكلی ندارد و بیش از  یكهزار و ۵۰۰دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زوار هستند.

وی تصریح كرد:‌ در سال گذشته ۱۱۲ هزار نفر از مردم استان اصفهان با استفاده از حمل ونقل عمومی در مراسم اربعین حسینی شركت كردند.

خضری با بیان اینكه پیش فروش بلیط‌های اربعین از ۲۱ مهرماه آغاز شده است، افزود: همه شركت‌ها ملزم به پیش فروش بلیط برای زوار هستند و بازرسان این اداره بر این روند نظارت می‌كنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به قیمت بلیت‌ها گفت: قیمت هر بلیت  vip ۷۸ هزار تومان و قیمت بلیط عادی ۴۸ هزار تومان بود.

وی در رابطه با افزایش قیمت بلیط‌های حمل ونقل جاده ای در این مسیر اضافه كرد: قیمت‌های جدید ازاول آبان با درصد كمی افزایش توسط شركت‌ها اعلام خواهد شد.

خضری  با اشاره به طرح ویژه كمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین استان اصفهان برای خدمت رسانی به مسافران ادامه داد: تامین امنیت راه‌ها، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، استقرار ایستگاه‌های امنیت و سلامت در مسیر زوار، هماهنگی كامل با انجمن‌های صنفی حمل ونقل مسافر و سایر دستگاه‌های خدمت رسان و تاكید بر ارائه خدمات با كیفیت از جمله اقداماتی است كه در این راستا انجام شده است.

نظر شما