شناسهٔ خبر: 59991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان زنجان خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰۹هزارتن روکش آسفالت در محورهای استان زنجان

یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت :درنیمه نخست سالجاری،۱۰۹ هزارو۶۰۰ تن آسفالت به منظورروکش محورهای استان استفاده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، جواد یوسفی با اعلام این خبر افزود: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها،اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح راه‌های شریانی و روستایی استان اجرایی شده است.

معاون راهداری استان زنجان با تأکید بر اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیت‌های گسترده‌ای نیز در زمینه ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت های محورهای ارتباطی استان  توسط این اداره کل انجام شده است، تصریح کرد:بیش از ۱۶۶هزار مترمربع از روکش آسفالت راه‌های استان در این مدت لکه گیری شده است وبه این  منظور۲۰هزارو۸۰۰تن آسفالت مورد استفاده قرارگرفته است.

یوسفی ادامه داد: هدف نگهداری راه، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن،کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

این مقام مسئول با اشاره به اولویت روکش آسفالت درمحورهای مواصلاتی استان گفت : آزدراههای زنجان – تبریز،زنجان –قزوین ،محورسلطانیه –خدابنده – همدان ،ابهر-قیدار،زرین رود به گرماب و راه‌های روستایی اولنگ ،خرم درق ،کردناب وزاغج درشش ماهه نخست سال جاری روکش آسفالت شدند.

نظر شما