شناسهٔ خبر: 60189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان مطرح کرد

تمهیدات زمستانی جاده‌ای در گلستان/شهرهای کردکوی، گرگان، آزادشهر و گالیکش اولویت راهداری در فصل سرما هستند

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان گفت: برنامه‌ریزی‌های مرتبط با امور راهداری زمستانی در استان از قبیل تهیه شن و نمک و آماده‌سازی ماشین آلات در دستور کار قرار دارد و شهرستان‌های کردکوی، گرگان، آزادشهر و گالیکش به لحاظ محورهای سردسیری و عملیات ویژه راهداری زمستانی در اولویت اهمیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، درباره وضعیت تمهیدات زمستانی راهداری در محورهای استان گفت: جلوه‌گاه اقدامات راهداری در فصل زمستان است. بر این اساس برنامه‌ریزی‌های مرتبط با امور راهداری زمستانی از قبیل تهیه شن و نمک و آماده‌سازی ماشین آلات در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به تجربه‌های پیشین و موجود، هم‌افزایی و همکاری با دیگر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها در دستور کار است و استقرار دهیاری‌ها به طور هدفمند و شناسنامه‌دار در محورها مورد توجه قرار گرفته است. 

 این مدیر استانی با اشاره به شهرهای خاص استان و موقعیت‌های سردسیر آن‌ها توضیح داد: شهرستان‌های ما از لحاظ  محورهای سردسیر و عملیات ویژه راهداری زمستانی، شهرستان‌های کردکوی، گرگان، آزادشهر و گالیکش هستند. البته دیگر شهرستان‌های استان نیز درجه اهمیت خود را دارا هستند.  

میقانی اضافه کرد: راهداران فرشتگان جاده‌ها در فصل زمستان در محورهای برفگیر هستند و واضح است که حضور آشکار و نمایان راهداران در محورهای سردسیر  استان گلستان و اقدامات و تمهیدات قبل از وقوع بارش و نیز واکنش سریع در دستور کار همکاران قرار دارد./

نظر شما