-
۱۳۹۵-۱۲-۱۷ ۱۲:۱۶
پرورش در نشست اطلاعرسانی از دستاوردهای برجام اعلام کرد:
تشریح چالشها و تنگناهای ناشی از دوران تحریم در صنعت هوایی/ خرید هواپیما مهمترین نتیجه برجام در صنعت هوانوردی است/ انجام بیش از ۴ هزار نشست و برخاست اضافه در سالهای تحریم/ ورود ۵ فروند هواپیمای جدید در سال ۲۰۱۷
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرانایر ضمن تشریح چالشها و تنگناهای ناشی از دوران تحریم در صنعت هوایی بیان کرد: برای ایستادگی در دوران تحریم مجبور به انجام ۴ هزار و ۴۰۰ نشست و برخاست اضافی در پروازهای خود به اروپا شده و برای هریک نزدیک به ۲۰ هزار دلار هزینه مازاد پرداخت کردیم.
-
۱۳۹۵-۱۲-۱۷ ۱۱:۲۷
معاون وزیر راه و شهرسازی:
باید تغییرات از شرکت راهآهن آغاز شود/ عدم تحقق دستیابی به سهم ۳۰ درصدی ریل از حمل بار با وضعیت فعلی
مدیرعامل شرکت راهآهن با تاکید بر توسعه حملونقل از منظر حملونقل ریلی گفت: برای دستیابی به این مهم باید دست به دست یکدیگر دهیم و تغییرات را از خودمان شروع کنیم.
-
۱۳۹۵-۱۲-۱۷ ۱۰:۰۵
اطلاعیه مركز مدیریت راههای كشور مورخ ۱۷ اسفند ۹۵
جزییات ممنوعیتها و محدودیتهای ترافیكی محورهای مواصلاتی کشور/ کاهش ۰.۵ درصدی تردد نسبت به روز گذشته
طی شبانه روز گذشته، كل تردد ثبت شده براساس آخرين اطلاعات دريافتی از ۱۸۴۵ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل ۰.۵ درصد كاهش را نشان میدهد.
-
۱۳۹۵-۱۲-۱۷ ۰۹:۵۴
وزیر راه و شهرسازی در جشنواره تعالی حملونقل ریلی مطرح کرد:
ترسیم نقش مؤثر راهآهن در حملونقل حومهای و بینشهری/ تاکید بر مفهوم انسانی توسعه از منظر مهندسی/ لزوم تربیت مدیران ریلی در سطوح بینالمللی/ آینده حملونقل ریلی ایران روشن است
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه باید با یک مطالعه روانشناسانه رفتار حملونقلی مردم را تغییر داد، گفت: جامعیت در برنامهریزی، توجه به فیزیک و کالبد، تعریف شبکه، یکپارچگی حملونقل ریلی با سایر شقوق، حملونقل حومهای، قطار سریعالسیر، شهرسازی ریل پایه و آموزش مدیران و کارشناسان آینده راهآهن، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و شرکت راهآهن قرار گرفته است.
-
۱۳۹۵-۱۲-۱۷ ۰۹:۱۳
سعیدی خبر داد:
برجام قراردادی که ۹ سال بود تعلیق شده بود را زنده کرد/ اولین کشتی خریداری شده به ناوگان کشتیرانی ایران ملحق میشود
مدیرعاملکشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رفع تعلیق ۹ ساله قرارداد خریدکشتی را مهمترین دستاورد برجام دانست و گفت: با زنده شدن این قرارداد ۱۵۸ میلیون دلار مجددا به صندوق کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگشت و توانستیم قراردادی که آن سال با مدل تامین مالی نوشته شده بود را تبدیل به قرارداد فاینانس کنیم.