نمایش همه
  • سخنرانی ۱۳۹۶-۰۷-۲۷ ۱۵:۵۲

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد:

    بازیابی هویت اصیل معماری و به‌کارگیری دانش روز مهندسی اساسی‌ترین اهداف جشنواره ساختمان‌های برتر

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و رئیس دومین جشنواره ساختمان‌های برتر در روز اختتامیه این جشنواره گفت: خانه و ساختمان خوب، بنایی است که افزون بر به‌کارگیری واپسین دانش و فناوری‌های مهندسی به گونه‌ای احداث شود که با دیدن و زندگی کردن در آن احساس غربت نکرده و فرهنگ و تمدن کهن ایران اسلامی را در آن حس کنیم.

  • دیدار ۱۳۹۶-۰۷-۲۷ ۱۱:۳۶

    در سفر یکروزه صورت گرفت؛

    دیدار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با خانواده شهدای دریایی هرمزگان

    معاون وزیر راه و شهرسازی رزمندگان، ایثارگران و شهدای سازمان بنادر و دریانوردی را "سنگرسازان بی سنگر" توصیف کرد و گفت: این قهرمانان در بحرانی ترین شرایط، اجازه ندادند چرخ اقتصادی کشور از حرکت بازایستد.

  • جواد هدایتی ۱۳۹۶-۰۷-۲۷ ۱۰:۱۳

    مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری:

    برنامه‌های کاهش تصادفات رانندگی در ناوگان عمومی جاده‌ای/ تمام اتوبوس‌‌ها به سامانه سپهتن تجهیز می‌شوند

    مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به تلاش این سازمان برای کاهش تصادفات ناوگان بین‌شهری عمومی، از بکارگیری سیستم‌های کنترلی در طول مسیر و کنترل‌های فرایندی در صدور اسناد حمل گفت و افزود: همه اتوبوس‌های برون‌شهری به سامانه سپهتن مجهز شدند.

  • مانور ۱۳۹۶-۰۷-۲۷ ۰۹:۳۲

    در سنندج برگزار شد:

    جزئیات مانور امدادرسانی جاده‌ای در سنندج

    مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان از اجرای مانور لحظه صفر بر اساس تصمیمات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و کمیته راهبردی اجرای مانور و با حضور دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

  • محمد نقصان محمدی ۱۳۹۶-۰۷-۲۷ ۰۷:۵۸

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد:

    توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به بهسازی فضای تاریخی شهر جهانی یزد

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ضمن اشاره به جلسه با وزیر راه و شهرسازی به نتایج این جلسات اشاره و گفت: دکتر آخوندی، وزیر محترم راه و شهرسازی توجه ویژه‌ای به استان و شهرستان یزد دارند، در جلساتی که با ایشان داشتیم، وی با تبریک و ابراز خرسندی از ثبت جهانی در سازمان یونسکو این را اقدامی مثبت دانستند و از آمادگی این وزارت خانه برای کمک به بالا رفتن سطح حمل‌ونقل و شهرسازی استان اعلام کردند.