شناسهٔ خبر: 169966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون استاندار بوشهر از بزرگراه‌های دیر – بوشهر و اهرم – برازجان

بازدید معاون استاندار از بزرگراه قطعات 12 و 13 دیر بوشهر1 مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر از پروژه‌های احداث قطعات ۱۲ و ۱۳ بزرگراه دیر- بوشهر و بزرگراه اهرم – برازجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در بازدید از قطعات ۱۲ و ۱۳ پروژه احداث بزرگراه دیر بوشهر اظهار کرد: قطعه ۱۲ این مسیر به طول ۱۰.۳ کیلومتر است که شروع این قطعه بین بندر رستمی و روستای بربو و انتهای آن روستای باشی نزدیک به تقاطع جاده باشی -خورموج قرار دارد.

دستغیبی افزود: عملیات در حال اجرای قطعات ۱۲ و ۱۳ احداث بزرگراه دیر-بوشهر تحت پیمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) –موسسه ریل گستر قرار دارد.

هادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز در این بازدید با تأکید بر افزایش ماشین آلات و اکیپهای اجرایی گفت: عملیات باقیمانده قطعات فوق الذکر جهت بهره برداری هر چه سریعتر تسریع شود.  

در ادامه از روند عملیات اجرایی احداث بزرگراه اهرم-برازجان، حدفاصل روستای ابوالفیروز به سمت بنداروز نیز بازدید و روند عملیات اجرایی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهرم-برازجان، حدفاصل روستای اشکالی تا روستای ابوالفیروز طی ماه‌های گذشته تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.